Tukkukauppa ja maahantuonti – palveluliiketoimintaa ja tavarakauppaa

Tukkukauppa ja maahantuonti ovat BtoB yritystoimintaa, joka pitää sisällään sekä palvelua että tavarakauppaa. Tuotteiden loppukäyttäjien, kuten kuluttajien, valinnat vaikuttavat tukkukaupan arvoketjuun. Myös digitalisaatio ja verkkokauppojen lisääntyminen vaikuttavat tukku- ja maahantuontikauppaan. Tukkukauppa ja maahantuontiyritys hyötyvät tuotteiden korkeasta kiertonopeudesta, varsinkin kun yritys tuntee tavaroiden toimittajakustannukset ja hankinta- sekä myyntierät optimoitu niin, että kateprosentti on mahdollisimman korkea ja myyntisaamiset mahdollisimman pienet. SCM Best Practice sovellusten avulla saadaan kehityskohteita toimitusketjuun tehostamiseen.

SCM Myynnin analyysi ja SCM PriceWise analyysi sekä SCM Varastoanalyysi tarjoavat tukkukaupalle ratkaisuja ja kehityskohteita, joiden avulla yrityksen liiketoiminta tehostuu ja asiakaspalvelu paranee. Tutustu tarkemmin SCM Best Practice moduuleihin tukkukaupalle ja maahantuonnille tästä.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää, miten SCM Best Practice sovellukset voivat kehittää tukkukaupan ja maahantuonnin liiketoimintaa sekä kannattavuutta.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää